Blog
Jak efektywnie zoptymalizować blogposty?

Blog jest bardzo ważnym elementem niemal w każdym biznesie. Szczególnie jest on pomocny w procesie pozycjonowania danej witryny. Właściwie prowadzony blog pozwala jej wyświetlać się na większą liczbę słów kluczowych. Ponadto w wyniku tego można łatwo zbudować ruch około tematyczny, który wpłynie np. na dokonanie transakcji przez odbiorców. Jeśli wyświetlą oni naszą witrynę, zapoznają się z ciekawym wpisem, który odnaleźli w Google, to później jeżeli na stronie znajdują się właściwie podlinkowane produkty bądź kategorie, odbiorcy przejdą i może zachęcą się przez to do nabycia jakiegoś produktu. Elementy w procesie optymalizacji bloga 1. Proces przygotowawczy Chcąc stworzyć wartościowego blogposta, nie można zapomnieć o właściwym przygotowaniu. Przed przystąpieniem do pisania, wcześniej najlepiej jest sporządzić pewien plan. Przemyślimy wówczas, co powinno być tematem […]

czytaj więcej ...
Co zrobić, gdy ruch w obrębie naszego sklepu jest duży, ale sprzedaż produktów mała?

Na rynku e-commerce niewątpliwie dominuje wiele indywidualnych praw, za którymi trudno nadążyć. Posiadacze sklepów internetowych z pewnością nie raz napotkali na typowe w tej sferze problemy, związane np. z responsywnym wyglądem witryny, z brakiem właściwej lokalizacji na magazyn, czy też z brakiem ładu w bazie danych. Jeśli mieli to szczęście i do tej pory nie spotkali się z czymś takim – wszystko przed nimi. Niektóre problemy, które mogą tu wystąpić wiążą się z koniecznością ingerowania fizycznego, innym będzie potrzebny solidny webdesigner, a jeszcze innym platforma Marketing Automation. To właśnie na niej skupimy się w dzisiejszym wpisie. Najpierw przedstawimy Państwu statystyki, które obrazują, że marketing w Internecie bezpośrednio wiąże się z oprogramowaniem, który pozwala personalizować wiadomości i obserwować zachowania odbiorców w […]

czytaj więcej ...
Sposób na idealny newsletter

Newsletter uznaje się za bardzo trafny rodzaj komunikacji z odbiorcami. Pomimo tego, że niektórzy myślą, że nikt się z nimi nie zapoznaje, prawda okazuje się być inna. 30 proc. maili reklamowych sukcesywnie dociera do określonych użytkowników. Według nas jest to odpowiednia ilość, aby zacząć myśleć nad formą naszych wiadomości. Po 1. Zadbaj o luksusowy klub swoich odbiorców Każdy lubi czuć się wyjątkowo. Twoi użytkownicy także. Jest to bardzo dobra metoda na wzbudzanie emocji, dzięki materiałom, bądź narzędziom do tworzenia wspólnoty. Stwórz maile, których content i szata graficzna przekonają odbiorców do tego, że są członkami wyjątkowego zespołu. Wyłączność może być delikatnie naznaczona. Po 2. Doprowadź do szczęścia swoich odbiorców Naprawdę bardzo łatwo można doprowadzić innych do szczęścia. Wystarczą jedynie chęci, a […]

czytaj więcej ...
Sprzedaż sezonowa przez Internet

Z uwagi na liczbę wyszukiwań produktów mówi się o 2 głównych rodzajach sezonów: – o sezonie wysokim – o sezonie niskim. To co je odróżnia to okres trwania. Nie oznacza to jednak, że nie są w stanie nawzajem się na siebie nałożyć. Z tymi aspektami związane jest ważne zjawisko, o jakim trzeba pamiętać. Mamy na myśli fakt, że liczba wejść tworzonych poprzez konkretne słowa nie zawsze jest przez cały rok taka sama. W związku z tym w sytuacji spadku tego współczynnika nie należy wpadać w panikę i pochopnie działać. Sezon wysoki Są to długie, systematycznie powielające się fazy, w jakich sprzedaż produktów jest bardzo duża. Te fazy to np. pory roku, czy przerwy świąteczne. Niski sezon Wiąże się on z […]

czytaj więcej ...
Wartość Google Marketing Platform

Czy macie świadomość tego, że Wasze usługi wykazują się zdecydowanie efektywniejszym przebiegiem, kiedy są ze sobą zespolone? Dobrym posunięciem jest zintegrowanie ich ze sobą, a także czerpanie z wartości nowoczesnych instrumentów Performance Marketingu. Pora na nowe tytułowe rozwiązanie. Sugestie przemawiające za tym, że zaimplementowanie Google Marketing Platform to dobre rozwiązanie Po 1. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań Google w pracy Korzystając z Google Marketing Platform czerpiemy z nowoczesnych rozwiązań Google, dzięki którym można analizować, przetwarzać i raportować dane. Mamy wówczas źródło rozbudowanych rozwiązań marketingowych, np. Google Ads. W sferze wdrażania zmian na witrynie wykorzystujemy Google Tag Manager, ponadto instalujemy Google Optimize. Dzięki temu skryptowi będziemy mogli dokonywać testów A/B witryn finalnych, nie znając programowania. Po 2. Kompletne wprowadzenie Google Tag Manager Z […]

czytaj więcej ...
Na który rodzaj ruchu oddziałuje SEO?

Wartość SEO dla Twojej firmy W skład pełnego procesu pozycjonowania wchodzi: – optymalizacja materiałów na witrynie – budowanie innowacyjnych, oryginalnych, cennych treści – porządek w strukturze witryny – pozyskiwanie linków z zewnątrz. Aby rezultaty pozycjonowania były sukcesywne, na wstępie procesu należy bardzo wnikliwie przeanalizować swoją stronę i zapoznać się z trendami w naszej branży. Celem w tym wypadku jest wyłącznie osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce www. Warto jednak wykorzystać możliwości naszej witryny i marki w sposób cenny głównie dla jej odbiorców. Uczestnicząc w merytorycznej rozmowie, udzielając odpowiedzi na zapytania odbiorców i przekazując im wartościową wiedzę, stajemy się najlepszymi ekspertami w oczach naszych odbiorców, a przy okazji budujemy linki zewnętrzne. Główny cel SEO – organiczne wyniki wyszukiwania Aby nasza strona […]

czytaj więcej ...
Aktualizacja starych treści – czy to się opłaca?

Zwiększanie pozycji witryny w rankingu wyszukiwania poprzez odświeżenie starych materiałów na blogu Blog firmowy to oczywiście rozwiązanie pozwalające na zwiększenie ruchu na witrynie, jak również pozycji witryny w rankingu wyszukiwania. Dla odbiorców jest on bez wątpienia źródłem wartościowej wiedzy związanej z daną działalnością, branżą oraz z produktami, czy usługami oferującymi klientom. Blog firmowy powstaje głównie po to, by firma mogła zbudować jak najlepsze relacje z odbiorcami, którzy podczas czytania zawartych tam wpisów, uświadomią sobie, że dana firma jest profesjonalna i ma dużą wiedzę z zakresu swojej branży. Oryginalne i cenne materiały na stronie W związku z tym, że każdego dnia wszystko na świecie bardzo mocno się rozwija, wiele rzeczy się zmienia, powstają nowe technologie, nowe trendy, to, co kiedyś opisaliśmy […]

czytaj więcej ...
Kilka słów na temat mocnych linków do strony

Pozycjonowanie witryn wynika z procesów w obrębie 3 sfer – zasobności treści, aspektów zewnętrznych, a także wskaźników behawioralnych. Na każdą taką sferę możemy pośrednio bądź bezpośrednio wpłynąć. Dzisiaj skoncentrujemy się na aspektach zewnętrznych, przy czym najbardziej na mocnych linkach. Aspekty zewnętrzne W skład tych aspektów nie wchodzą wyłącznie linki, ale też zagadnienia dotyczące marki i sygnały z mediów społecznościowych. Wymienione aspekty (nie obejmujące linków) oddziałują na cały proces pozycjonowania w mniejszym stopniu w odróżnieniu od linków, w związku z czym to właśnie nad nimi warto silniej się skupić. Zmiany w linkbuildingu Linki to nieodłączny element w pozycjonowaniu praktycznie od zawsze. Cały czas mają one tutaj duże znaczenie, ale wszelkie procesy uległy zmianie w ostatnim czasie. Google efektywniej wychwyca i dewaluuje […]

czytaj więcej ...
UX na tle SEO

Celem UX jest udoskonalenie komunikacji między użytkownikami a witryną www. Często jednak UX sprowadza się do roli projektowania różnorodnych interfejsów, a więc tworzenia witryn www, które możliwie najlepiej sprostają oczekiwaniom odbiorców. Właściwie wykonany UX cechuje się przejrzystym designem, łatwą komunikacją, oczywistym procesem przyczynowo-skutkowym, zachowaniem typowych odruchów odbiorcy w komunikacji. Zastosowanie UX oraz SEO Już jakiś czas temu Google sugerował, by w czasie budowania witryny koncentrować się przede wszystkim na obiorcy i planach na daleką przyszłość, a nie na sposobie pozyskania następnych linków kierujących do naszej strony, dlatego zastosowanie UX i SEO nie jest niczym nowym. Oczywiście nie należy ograniczać się wyłącznie do odbiorców, albo wyłącznie do robotów indeksujących, czy linków przychodzących. Kompromis tutaj oznacza budowanie takich witryn www, które okażą […]

czytaj więcej ...
Jak połączyć witrynę z kontami na portalach społecznościowych?

Połączenie witryny z firmowymi kontami na różnych portalach to obowiązek, z którym spotykają się twórcy witryn www. Przenikanie się tych sfer dobrze oddziałuje na doznania odbiorców, a więc nikogo nie dziwi fakt, że coraz więcej firm korzysta z takiej opcji. Jak właściwie połączyć witrynę z portalami społecznościowymi? Po 1. Wybieramy media społecznościowe, które są najistotniejsze Wyróżnia się wiele kanałów mediów społecznościowych, na jakich każdego dnia kolejne firmy tworzą swoje konta. Stawia się zarówno na te najpopularniejsze jak i na te, które są znacznie mniej znane. Nie na każdym kanale posty dodawane są systematycznie, co niekorzystnie oddziałuje na ogólny odbiór danego konta. Trzeba zdecydować, jakie serwisy są najbardziej szczególne dla naszej strony, a także jakie prowadzi się z największą aktywnością i […]

czytaj więcej ...
Media społecznościowe dla pomysłowych i zdolnych

Wszelkie portale społecznościowe to obecnie wielka szansa dla ludzi pomysłowych, którzy z chęcią chcą dzielić się z innymi wytworami własnych umiejętności. Przez to pozyskują wielu fanów, jak również konsumentów. Takie osoby działające w mediach społecznościowych powinny jednak pamiętać o tym, że najbardziej zainteresują innych swoją pracą, gdy będą poszukiwać oryginalnych metod na aktywność w obrębie takich portali. Z pewnością powszechne sprawdzone modele znane są już wszystkim. Media społecznościowe – globalna strona sklepowa Oczywiście twórcy zawsze chcą, by ich praca wiązała się z czymś więcej niż jedynie ze zwyczajną pasją. Początkowo może nie myślą oni w takim kontekście, by wszystkim odsłaniać wytwory swoich umiejętności, ale później ulega to zmianie. Nie chodzi im jedynie o to, by inni tylko spojrzeli na ich […]

czytaj więcej ...
Reklama w Google i jej moc

Google – twórca trendów Google nieustannie obserwuje nowoczesne trendy w świecie reklamy, a także próbuje je kreować. Od dawna wiele oryginalnych rozwiązań technicznych oraz reklamowych w wyszukiwarce posługuje się sztuczną inteligencją i nauką maszynową. Na skutek tego reklamy, które pojawiają się w wyszukiwarce, stają się efektywniejsze, a zarządzanie nimi jest prostsze. Obecnie przeważająca część funkcjonalności w Google ADS jest zautomatyzowana, a kiedyś konfiguracja reklam ma zostać sprowadzona do kilku kliknięć. Optymalizowanie reklam ma zostać w pełni zautomatyzowane, tak, by nowi reklamodawcy mieli na start łatwiej. Innowacyjne formaty filmów reklamowych Osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie wyszukiwarki Google już wcześniej wykryli konieczność opracowania narzędzi do tworzenia ruchu z YT, który jest bardzo popularny w skali globalnej. Odbiorcy poszukują w jego zasobności głównie rozrywki, […]

czytaj więcej ...
Prognozy SEO na rok 2019

Po 1. Zmniejszenie ruchu z wyników organicznych Jeśli chodzi o metodę wyświetlania wyników wyszukiwania – ostatnimi czasy zauważa się tu wiele modyfikacji. Pojawiło się np. wiele innych elementów, które Google przedstawia na przeważającą część zapytań. Za pośrednictwem tego wszystkiego, ekspozycja wyników organicznych kosztem reklam uległa pogorszeniu, co miało niekorzystne odbicie i nadal będzie miało konsekwencje na ilości kliknięć. Zmiany w wyszukiwarce dotyczą m.in. zwiększenia CTR z reklam. Mniejszy ruch z wyników organicznych jest procesem, przed którym nie da się uchronić i z którym trzeba sobie poradzić, by jego skutek zmniejszyć do maksimum. Jest to możliwe poprzez: – właściwy dobór fraz kluczowych. Nie można wybrać słów o wielkich możliwościach uzyskania niskiego CTR – kreowanie własnej marki, wyszukiwanie z uwzględnieniem nazwy firmy […]

czytaj więcej ...
PR oraz zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych

Internet jest w dzisiejszych czasach bardzo rozwiniętym i popularnym źródłem wszelkich informacji. Rozwinięte są także social media, z których mnóstwo ludzi korzysta każdego dnia. To wszystko odpowiada za całkowitą odmianę obliczy public relations. W dzisiejszych czasach aktywność w social mediach to nie tylko ważny segment kampanii PR, ale przede wszystkim – obowiązkowy element każdej firmy, która chce pozostawać w dobrych kontaktach z odbiorcami. PR zyskał także nową dynamikę. Aktywność w social mediach wiąże się z koniecznością bycia dostępnym przez całą dobę, z szybkim podejmowaniem decyzji oraz z szybkim reagowaniem. Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych nie bazuje wyłącznie na dodawaniu efektownych zdjęć z interesującym opisem i emotikonkami. Trzeba pamiętać, że profil ten powinien umożliwiać nam budowanie relacji i prowadzenie konwersacji z […]

czytaj więcej ...
Guerilla marketing

Guerilla marketing to marketing partyzancki. Jego postać jest bliska marketingowi wirusowemu i zazwyczaj przyjmuje nieszablonową postać, co zależy głównie od odbiorców. Taki marketing objawia się np. w formie graffiti, które często są spotykane na murach i stanowią one reklamę jakiejś marki. Tego typu reklama wiąże się z niskimi nakładami pieniężnymi, zazwyczaj skandalicznie trafia do obszernego grona ludzi. Posługuje się plotką oraz szumem medialnym. Obecnie reklama przedstawiona w najzwyklejszy sposób nie przykuwa już uwagi odbiorców tak bardzo jak kiedyś. By nasz przekaz trafił do szerokiej grupy osób, należy posłużyć się nieszablonowymi metodami. To bardzo twórcza i zwariowana postać marketingu. Niekiedy trzeba upowszechnić naprawdę wiele reklam i przekazać je odbiorcom, by usłyszeć zachwyt z ich strony. Z takiej formy marketingu korzystały w […]

czytaj więcej ...

Zadzwoń

+48 534 595 278

Zostaw numer

oddzwonimy

Formularz kontaktowy

Przejdź

Kontakt
tel: +48 534 595 278
mail: biuro@agencja-reklamowa-jarocin.pl

Agencja reklamowa
ul. NSZZ Solidarności 10/2
63-200 Jarocin