Blog
Aktualizacja starych treści – czy to się opłaca?

Zwiększanie pozycji witryny w rankingu wyszukiwania poprzez odświeżenie starych materiałów na blogu Blog firmowy to oczywiście rozwiązanie pozwalające na zwiększenie ruchu na witrynie, jak również pozycji witryny w rankingu wyszukiwania. Dla odbiorców jest on bez wątpienia źródłem wartościowej wiedzy związanej z daną działalnością, branżą oraz z produktami, czy usługami oferującymi klientom. Blog firmowy powstaje głównie po to, by firma mogła zbudować jak najlepsze relacje z odbiorcami, którzy podczas czytania zawartych tam wpisów, uświadomią sobie, że dana firma jest profesjonalna i ma dużą wiedzę z zakresu swojej branży. Oryginalne i cenne materiały na stronie W związku z tym, że każdego dnia wszystko na świecie bardzo mocno się rozwija, wiele rzeczy się zmienia, powstają nowe technologie, nowe trendy, to, co kiedyś opisaliśmy […]

czytaj więcej ...
Kilka słów na temat mocnych linków do strony

Pozycjonowanie witryn wynika z procesów w obrębie 3 sfer – zasobności treści, aspektów zewnętrznych, a także wskaźników behawioralnych. Na każdą taką sferę możemy pośrednio bądź bezpośrednio wpłynąć. Dzisiaj skoncentrujemy się na aspektach zewnętrznych, przy czym najbardziej na mocnych linkach. Aspekty zewnętrzne W skład tych aspektów nie wchodzą wyłącznie linki, ale też zagadnienia dotyczące marki i sygnały z mediów społecznościowych. Wymienione aspekty (nie obejmujące linków) oddziałują na cały proces pozycjonowania w mniejszym stopniu w odróżnieniu od linków, w związku z czym to właśnie nad nimi warto silniej się skupić. Zmiany w linkbuildingu Linki to nieodłączny element w pozycjonowaniu praktycznie od zawsze. Cały czas mają one tutaj duże znaczenie, ale wszelkie procesy uległy zmianie w ostatnim czasie. Google efektywniej wychwyca i dewaluuje […]

czytaj więcej ...
UX na tle SEO

Celem UX jest udoskonalenie komunikacji między użytkownikami a witryną www. Często jednak UX sprowadza się do roli projektowania różnorodnych interfejsów, a więc tworzenia witryn www, które możliwie najlepiej sprostają oczekiwaniom odbiorców. Właściwie wykonany UX cechuje się przejrzystym designem, łatwą komunikacją, oczywistym procesem przyczynowo-skutkowym, zachowaniem typowych odruchów odbiorcy w komunikacji. Zastosowanie UX oraz SEO Już jakiś czas temu Google sugerował, by w czasie budowania witryny koncentrować się przede wszystkim na obiorcy i planach na daleką przyszłość, a nie na sposobie pozyskania następnych linków kierujących do naszej strony, dlatego zastosowanie UX i SEO nie jest niczym nowym. Oczywiście nie należy ograniczać się wyłącznie do odbiorców, albo wyłącznie do robotów indeksujących, czy linków przychodzących. Kompromis tutaj oznacza budowanie takich witryn www, które okażą […]

czytaj więcej ...
Jak połączyć witrynę z kontami na portalach społecznościowych?

Połączenie witryny z firmowymi kontami na różnych portalach to obowiązek, z którym spotykają się twórcy witryn www. Przenikanie się tych sfer dobrze oddziałuje na doznania odbiorców, a więc nikogo nie dziwi fakt, że coraz więcej firm korzysta z takiej opcji. Jak właściwie połączyć witrynę z portalami społecznościowymi? Po 1. Wybieramy media społecznościowe, które są najistotniejsze Wyróżnia się wiele kanałów mediów społecznościowych, na jakich każdego dnia kolejne firmy tworzą swoje konta. Stawia się zarówno na te najpopularniejsze jak i na te, które są znacznie mniej znane. Nie na każdym kanale posty dodawane są systematycznie, co niekorzystnie oddziałuje na ogólny odbiór danego konta. Trzeba zdecydować, jakie serwisy są najbardziej szczególne dla naszej strony, a także jakie prowadzi się z największą aktywnością i […]

czytaj więcej ...
Media społecznościowe dla pomysłowych i zdolnych

Wszelkie portale społecznościowe to obecnie wielka szansa dla ludzi pomysłowych, którzy z chęcią chcą dzielić się z innymi wytworami własnych umiejętności. Przez to pozyskują wielu fanów, jak również konsumentów. Takie osoby działające w mediach społecznościowych powinny jednak pamiętać o tym, że najbardziej zainteresują innych swoją pracą, gdy będą poszukiwać oryginalnych metod na aktywność w obrębie takich portali. Z pewnością powszechne sprawdzone modele znane są już wszystkim. Media społecznościowe – globalna strona sklepowa Oczywiście twórcy zawsze chcą, by ich praca wiązała się z czymś więcej niż jedynie ze zwyczajną pasją. Początkowo może nie myślą oni w takim kontekście, by wszystkim odsłaniać wytwory swoich umiejętności, ale później ulega to zmianie. Nie chodzi im jedynie o to, by inni tylko spojrzeli na ich […]

czytaj więcej ...
Reklama w Google i jej moc

Google – twórca trendów Google nieustannie obserwuje nowoczesne trendy w świecie reklamy, a także próbuje je kreować. Od dawna wiele oryginalnych rozwiązań technicznych oraz reklamowych w wyszukiwarce posługuje się sztuczną inteligencją i nauką maszynową. Na skutek tego reklamy, które pojawiają się w wyszukiwarce, stają się efektywniejsze, a zarządzanie nimi jest prostsze. Obecnie przeważająca część funkcjonalności w Google ADS jest zautomatyzowana, a kiedyś konfiguracja reklam ma zostać sprowadzona do kilku kliknięć. Optymalizowanie reklam ma zostać w pełni zautomatyzowane, tak, by nowi reklamodawcy mieli na start łatwiej. Innowacyjne formaty filmów reklamowych Osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie wyszukiwarki Google już wcześniej wykryli konieczność opracowania narzędzi do tworzenia ruchu z YT, który jest bardzo popularny w skali globalnej. Odbiorcy poszukują w jego zasobności głównie rozrywki, […]

czytaj więcej ...
Prognozy SEO na rok 2019

Po 1. Zmniejszenie ruchu z wyników organicznych Jeśli chodzi o metodę wyświetlania wyników wyszukiwania – ostatnimi czasy zauważa się tu wiele modyfikacji. Pojawiło się np. wiele innych elementów, które Google przedstawia na przeważającą część zapytań. Za pośrednictwem tego wszystkiego, ekspozycja wyników organicznych kosztem reklam uległa pogorszeniu, co miało niekorzystne odbicie i nadal będzie miało konsekwencje na ilości kliknięć. Zmiany w wyszukiwarce dotyczą m.in. zwiększenia CTR z reklam. Mniejszy ruch z wyników organicznych jest procesem, przed którym nie da się uchronić i z którym trzeba sobie poradzić, by jego skutek zmniejszyć do maksimum. Jest to możliwe poprzez: – właściwy dobór fraz kluczowych. Nie można wybrać słów o wielkich możliwościach uzyskania niskiego CTR – kreowanie własnej marki, wyszukiwanie z uwzględnieniem nazwy firmy […]

czytaj więcej ...
PR oraz zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych

Internet jest w dzisiejszych czasach bardzo rozwiniętym i popularnym źródłem wszelkich informacji. Rozwinięte są także social media, z których mnóstwo ludzi korzysta każdego dnia. To wszystko odpowiada za całkowitą odmianę obliczy public relations. W dzisiejszych czasach aktywność w social mediach to nie tylko ważny segment kampanii PR, ale przede wszystkim – obowiązkowy element każdej firmy, która chce pozostawać w dobrych kontaktach z odbiorcami. PR zyskał także nową dynamikę. Aktywność w social mediach wiąże się z koniecznością bycia dostępnym przez całą dobę, z szybkim podejmowaniem decyzji oraz z szybkim reagowaniem. Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych nie bazuje wyłącznie na dodawaniu efektownych zdjęć z interesującym opisem i emotikonkami. Trzeba pamiętać, że profil ten powinien umożliwiać nam budowanie relacji i prowadzenie konwersacji z […]

czytaj więcej ...
Guerilla marketing

Guerilla marketing to marketing partyzancki. Jego postać jest bliska marketingowi wirusowemu i zazwyczaj przyjmuje nieszablonową postać, co zależy głównie od odbiorców. Taki marketing objawia się np. w formie graffiti, które często są spotykane na murach i stanowią one reklamę jakiejś marki. Tego typu reklama wiąże się z niskimi nakładami pieniężnymi, zazwyczaj skandalicznie trafia do obszernego grona ludzi. Posługuje się plotką oraz szumem medialnym. Obecnie reklama przedstawiona w najzwyklejszy sposób nie przykuwa już uwagi odbiorców tak bardzo jak kiedyś. By nasz przekaz trafił do szerokiej grupy osób, należy posłużyć się nieszablonowymi metodami. To bardzo twórcza i zwariowana postać marketingu. Niekiedy trzeba upowszechnić naprawdę wiele reklam i przekazać je odbiorcom, by usłyszeć zachwyt z ich strony. Z takiej formy marketingu korzystały w […]

czytaj więcej ...
Zasady poprawnego organizowania konkursów na Facebooku

Facebook jest jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych. Mnóstwo osób ma tam założone swojo konto – prywatne, czy firmowe i spędza w jego obrębie wiele godzin w ciągu dnia. Pewnie każdy nie raz natknął się na konkursy, jakie są tam organizowane, być może nawet brał w nich udział. Konkursy na Facebooku są bardzo dobrym sposobem na reklamę i poszerzenie grona fanów danego fanpage’a. Większość ludzi sądzi, że ich zorganizowanie jest bardzo łatwe, bo przecież trzeba tylko wykonać grafikę, zamieścić komunikat o konkursie i dołączyć zapytanie, na które użytkownicy mają odpowiedzieć postem. Okazuje się, że łatwość tego zadania jest jedynie pozorna. Obecnie Facebook dość często wychwytuje działania, które nie są w pełni dozwolone i adekwatne do jego polityki. Niestety zdarzają się sytuacje, […]

czytaj więcej ...
Tajemnice VISUAL MERCHANDISINGU

Zastanawialiście się kiedyś od czego zależy to, że po wejściu do sklepu jesteście w stanie tak szybko znaleźć dział, jaki Was interesuje oraz konkretny produkt? To siła Visual Merchandisingu! Rolą Visual Merchandisingu jest nawiązanie komunikacji z klientem, wciągnięcie go w historię, jaką prezentujemy w czasie kampanii w sklepie, zachęcenie i oczywiście doprowadzenie do transakcji. Visual Merchandising jest więc bardzo istotny – praktycznie tak samo jak osoby sprzedające w sklepie. Wchodzi w relację z klientem, kiedy tylko pojawia się on w sklepie i kusi go ciekawą witryną. Sprawia, że odczuwa on potrzebę nabycia konkretnego produktu. Jest przygotowany tak, że w szybkim tempie zaczyna skutecznie działać na wszystkie zmysły klienta. W rezultacie dokonuje on zakupu, a więc sprzedawca cieszy się większą sprzedażą, […]

czytaj więcej ...
Koncepcja content marketing w kilku krokach

Koncepcja content marketing jest najistotniejszą kwestią w działaniach z obrębu marketingu treści. Z kolei dla marketingu treści tworzącego leady, umacniającego SEO, kreującego wizerunek i dostarczającego odbiorców, można wyróżnić kilka definicji. Obszar zastosowania działań content marketingowych oraz jego specyfika mogą ulec zmianom, co zależy od ogólnej koncepcji biznesu i komunikacji. Jednak bez względu na wykorzystanie, efektywność następnych udostępnień będzie zależna od pracy dokonanej w momencie tworzenia i wprowadzania koncepcji. Koncepcja content marketing musi być bardzo blisko koncepcji w innych sferach. 1. Określamy założenia biznesowe, jakie zamierzamy zrealizować w wyniku content marketing Jeżeli chcemy stworzyć kampanię marketingową wyłącznie z takiego powodu, że każdy tak robi – zrezygnujmy z tego celu. Tutaj chodzi o coś więcej, a nie tylko o to, by naśladować […]

czytaj więcej ...
Linki zamieszczane w artykułach a sfera SEO

Wyróżnia się złe oraz dobre linki. Nie zawsze łatwo jest je odróżnić. Jeśli link został zamieszczony obiektywnie przez właściciela witryny, nie pobrał on z tego tytułu żadnych korzyści finansowych, nie chodzi mu też o pozycjonowanie witryny docelowej, uznaje się, że link taki jest naturalny. Nie jest to jednak na pierwszy rzut oka widoczne. Właściciel witryny zazwyczaj nie ogłasza tego, w jakim celu umieścił dany link. Google więc tego celu nie zna.  Google pod katem algorytmicznym może ocenić przypuszczalność, że ma styczność z linkiem nie będącym naturalnym. Bazuje na kilku podpowiedzieć, m.in.: – sfera otaczająca link – jakość witryny, na której znajduje się link – rozmaitość linków, które kierują na jedną witrynę – treść linka – tempo pozyskiwania linków do jednej […]

czytaj więcej ...
Jakie czynniki mają wpływ na funkcjonalność witryny internetowej?

Czym jest funkcjonalność na witrynie www? Strona funkcjonalna to taka, która jest prosta i logiczna w poruszaniu się w jej obrębie oraz bezproblemowa w obsłudze. Jeżeli witryna jest funkcjonalna, to możemy mieć pewność, że każdy, kto na nią trafi, bez żadnych trudności w szybkim tempie znajdzie na niej wszystko, co zechce. Funkcjonalna witryna www musi zawierać elementy, które przyczyniają się do tego, że w bardzo łatwy sposób można poszukać na niej wszystkich informacji. Istotne znaczenie ma też to, by pod względem struktury była ona zbliżona do tego, co użytkownicy znają i lubią. Powtarzalne elementy to coś, co zapewnia im bezpieczeństwo i umożliwia łatwe odnalezienie się na danej witrynie www. Elementy, które odpowiadają za funkcjonalność witryny www: – logo firmowe na […]

czytaj więcej ...
Skuteczne rozsyłanie mailingów

Kampanie mailingowe to bardzo efektywna metoda promocji własnego produktu, ale na sukcesywność tego procesu wpływa kilka aspektów. Okazuje się, że na ogół wyświetlamy wiadomości od znanych marek i koncentrujemy się przede wszystkim na tytule. Zanim jednak wiadomość dotrze na skrzynkę, firma wykonuje wiele działań – m.in. właściwie gromadzi i próbuje zrozumieć bazę odbiorców. Praktycznie każdy odbiorca poczty codziennie sprawdza maile marketingowe. To kobiety otrzymują więcej niż panowie takich wiadomości. Trzeba oczywiście liczyć się z tym, że jeśli odbiorca otrzyma daną wiadomość, wcale nie musi oznaczać to, że też ją wyświetli i przeczyta. Niektóre wiadomości zostają usuwane bez wcześniejszego zajrzenia w nie. Elementem, na który odbiorcy szczególnie zwracają uwagę przy ocenie, czy dany mail będzie dla nich interesujący to nadawca. Następnie […]

czytaj więcej ...

Zadzwoń

+48 534 595 278

Zostaw numer

oddzwonimy

Formularz kontaktowy

Przejdź

Kontakt
tel: +48 534 595 278
mail: biuro@agencja-reklamowa-jarocin.pl

Agencja reklamowa
ul. NSZZ Solidarności 10/2
63-200 Jarocin