Blog
Efektywne opisy produktów

Opis produktów nie powinien stwarzać nam większych problemów. W końcu opisujemy to, co oferujemy, a więc na czym dobrze się znamy. Musi być on jednak bardzo rzet5elnie wykonany, ponieważ to wizytówka dla naszej firmy. 1. Nieskomplikowanie, przejrzyście i interesująco Najistotniejsze jest to, by każda ważna informacja została podana w intersujący sposób. Grafika produktu powinna być estetyczna i silnie zwracająca na siebie uwagę. Opis musi być prawdziwy i skonkretyzowany – nie zawierajmy niepotrzebnych opinii – zostawmy to odbiorcom. My musimy podać im informację, która znacznie wyróżni nasz towar od pozostałych na rynku. Nasz opis nie może być też skomplikowany. Odbiorcy muszą rozumieć to, co czytają. Zbyt przerysowany opis zaniży wartość naszego produktu, nawet jeśli jest on naprawdę bardzo dobry. Przede wszystkim […]

czytaj więcej ...
Jaka witryna internetowa lepsza – na gotowym szablonie, czy stworzona od podstaw?

W obecnych czasach, w każdym biznesie posiadanie własnej strony www jest bardzo ważne. Strona ta powinna być jak najlepiej wykonana, w dużej mierze świadczy to o firmie, Klienci zwracają po prostu na ten aspekt uwagę. Dzięki mocnej stronie możemy poszerzyć grono swoich Klientów, skuteczniej dotrzeć do nich z ofertą i osiągnąć wyższe zyski. Jeśli chodzi o wykonanie takiej strony – zdecydowanie lepsze jest postawienie na taką od zera. Zlecamy wykonanie strony profesjonalistom, czy mierzymy się z tym zadaniem sami? W sieci wiele jest kreatorów witryn internetowych, które są łatwe w obsłudze i zachęcają do skorzystania. Jednak takie rozwiązanie nie będzie równało się pracy profesjonalnej agencji interaktywnej. Samodzielne projektowanie szablonów graficznych jest możliwe, ale niełatwe – potrzeba do tego sporo czasu […]

czytaj więcej ...
Dlaczego HTTPS?

Dane, które przesyłane są za pomocą HTTPS są ochronione dzięki protokołowi TLS. Ten przekazuje trzy powłoki zabezpieczenia: – szyfrowanie – zintegrowanie danych – potwierdzenie – w sytuacji, gdy na witrynie przetwarza się dane osobowe, GIOGO poleca wykorzystanie certyfikatu SSL. To kluczowe aspekty, ale ważne jest też oddziaływanie na pozycje w wyszukiwarce Google – trzeba przyznać, że jest to motywujące oraz wiele innych elementów. HTTPS nie zabezpiecza w pełni strony, ale transmisję danych. W związku z tym nie jest możliwe ich przechwycenie i użycie tego, co jest istotne. Ważne jest jednak aktualizowanie oprogramowania witryn, ponieważ gdy tak nie jest, a w dodatku napastnik użyje luki w nich dostrzeżonej – HTTPS może nie pomóc, również w przypadku innych niebezpieczeństw. Istnieje wiele niebezpieczeństw, […]

czytaj więcej ...
Kilka słów o pop-upie

Z pewnością wszyscy wiedzą o co chodzi, gdy powiemy o okienkach pojawiających się na witrynach www namawiających do dokonania konkretnych czynności, reklamujących coś, czy przedstawiających promocje. Prawdopodobnie większość choć raz została poddana próbie cierpliwości, gdy trzeba było zastanawiać się jak zamknąć dane pole. Pop-up jest metodą bardzo często stosowaną do reklamy internetowej. Czy jednak narzędzie to musi być wyłącznie kojarzone z niechcianymi reklamami? Pop-up pomimo tego, że jest źle wspominany, ma również wiele plusów, m.in.: – z pewnością będzie rzucał się w oczy odbiorcom wyświetlającym daną witrynę www. W związku z tym należy skupić się na grafice – niech nie zajmuje ona pełnego miejsca, a jedynie jakąś dopuszczalną część, przez co odbiorca zobaczy, że główna witryna w dalszym ciągu stanowi […]

czytaj więcej ...
Rozszerzone reklamy zwiększające efektywność

Jeśli chcemy być aktywni w sieci i marzymy zdominować tam konkurencję, powinniśmy zdecydować się na kampanie AdWords. Rozszerzenie z pewnością przyczyni się do większej efektywności prowadzonych działań. Reklamy bardziej efektywne i funkcjonalne staną się mocno widoczne i przyniosą dobre rezultaty. Rozszerzenia Google wiążą się z większą klikalnością reklam. Rozszerzenia możemy dodawać sami, albo z pomocą Google. Rozszerzenia automatyczne są dość łatwe do dodania, gorzej jest w przypadku ręcznych. Jeśli według Google nasze reklamy będą miały ciekawe możliwości, samodzielnie dokona optymalizacji ustawień reklam, w celu zwiększenia efektywności kampanii. W przypadku, gdy zdecydujemy się na wprowadzenie rozszerzeń bez niczyjej pomocy, najpierw musimy wziąć pod uwagę to, że reklama musi znajdować się wysoko w rankingu wyszukiwania. Prowadząc kampanię Google AdWords, ponosi się koszty […]

czytaj więcej ...
Page Rank

Page Rank to algorytm, który wskazuje na to, jakiej jakości jest dana witryna. Szczególnie na Page Rank oddziałują linki zwrotne. Zazwyczaj w przypadku witryny o sporym Page Ranku, znajduje się ona wysoko w rankingu wyszukiwania. Page Rank to rozszerzenie popularnej heurystyki, zgodnie z którą ocena tekstu równa się ilości tekstów, jakie się na niego powołują. Autorzy Google stosując ulepszenie, ważyli wartość odnośników, które wskazywały na analizowany tekst ich autorską wartością PR. Jeżeli więc na jakiś tekst, zostanie powołany artykuł o dobrej ocenie, ma to sporą wartość, niż w sytuacji, gdy miałaby powołać się na niego jakaś niezbyt powszechna witryna. Sposoby przypominające algorytm PR ostatnimi czasy coraz częściej są wykorzystywane do funkcjonowania pozostałych wyszukiwarek sieciowych. Dokładne informacje dotyczące odpowiedniego algorytmu nie […]

czytaj więcej ...
Wynik jakości

Prowadząc kampanie reklamowe w Google AdWords kluczowe jest współgranie ze sobą wszystkich elementów. Istotny jest dobór fraz kluczowych, treści oraz jakości samej ostatecznej witryny. Wynik jakości dostarcza informacji na temat efektywności reklam i fraz kluczowych.  Z wynikiem jakości wiążą się pewne wskaźniki. Im jest on wyższy, tym korzystniej. Jeśli każdy element bardzo dobrze dopracujemy – taka reklama z pewnością zostanie dobrze oceniona, będzie zauważalna. W efekcie, wielu użytkowników chętnie w nią kliknie. W skład tego wskaźnika wchodzi: – przypuszczalny wskaźnik klikalności – celność reklamy – oceny witryny docelowej. Przypuszczalny wskaźnik klikalności Wskazuje on na wielkość prawdopodobieństwa, z jakim dana reklama będzie otwierana Celność reklamy Mówi o tym, czy dana reklama dostarcza użytkownikowi odpowiedzi na postawione przez niego pytanie, a więc […]

czytaj więcej ...
Kilka słów na temat SEM

Marketing w sieci pozwala na szybkie i efektowne dotarcie do wielu odbiorców. Wykorzystywane są w tej dziedzinie wyszukiwarki www – włącznie z Google. Jednym z rozwiązań, jakie pozwalają uzyskać w tej sferze zadowalające rezultaty jest SEM. Działania SEM to kampanie linków sponsorowanych, które bazują na Google AdWords. SEM to określenie różnorodnych procesów marketingowych, jakie prowadzi się w sieci za pośrednictwem wyszukiwarek. Ta nazwa obejmuje również optymalizowanie i pozycjonowanie witryn oraz kampanie linków sponsorowanych. Bardzo często jednak zdefiniowanie SEM skraca się, obejmując tylko kampanię linków sponsorowanych. Rolą SEM jest głównie prezentacja treści w wyszukiwarce sieciowej, a konkretniej w wyróżnionych obszarach, które znajdują się u góry wyników i po boku. Zazwyczaj prezentowane są reklamy treściowe, jednak na obszarach po boku mogą pojawić […]

czytaj więcej ...
Modele rozliczeń

1. Fixed Price Rozliczenie według tej metody opiera się na przewidywaniu przybliżonego kosztu za kompletny projekt. Określa się go na bazie tego, jakie oczekiwania przedstawili nam Klienci oraz jak wygląda harmonogram działań.   Wydawać by się mogło, że w takiej sytuacji przekażemy Klientowi projekt, o jaki on poprosił w bardzo korzystnej cenie. Bardzo często tak właśnie to wygląda, jednak model sprawdza się głównie dla projektów krótkich. W przypadku obszernych dostrzega się wiele negatywnych stron Fixed price. Przy większych projektach zleceniobiorca bierze pod uwagę zapas obniżający ryzyko. Celowo zwiększa się koszty w razie nieprzewidzianych problemów. Klient nie ma wtedy przedstawionej najniższej kwoty. Następny minus wiąże się z ryzykiem dotyczącym sprecyzowania każdego wymagania projektowego na starcie. Aby określić cenę kompletnego projektu przed […]

czytaj więcej ...
RTB

Proces RTB obejmuje różne platformy i systemy. My przedstawimy te wybrane segmenty oraz zachodzące pomiędzy nimi relacje. Będą to: – publikator – platforma podażowa – wymiana reklam – platforma popytowa – reklamodawca. Podstawą RTB jest audience targeting. Platforma popytowa gromadzi dane o wybranych odbiorcach, aby je później licytować w aukcji Real Time Bidding, która proponuje przedstawienie reklamy określonemu targetowi. 1. Publikator Jest to otwierana przez odbiorcę strona – także blogi, czy portale, społecznościowe. Właściciel, który oczekuje na przychód poprzez reklamy, upublicznia na stronie miejsce na reklamę. 2. Platforma podażowa Wspomaga publikatora w sprzedaży miejsca na reklamę w zasięgu różnorodnych sektorów w pełni automatycznie, bezpiecznie, efektywnie. 3. Wymiana reklam Szybkie platformy technologiczne, które wspierają proces zakupowy oraz sprzedażowy w czasie realnym. […]

czytaj więcej ...
Czas ładowania strony a mobilna wyszukiwarka Google

Jakie znaczenie dla wyszukiwarki ma czas ładowania strony? Google ustanowiło czas ładowania witryny jako jeden z głównych czynników rankingowych w mobilnej wyszukiwarce Google. Wiąże się to oczywiście z rozwojem mobilnego Internetu i stanowi element poprzedzający wdrożenie mobilnego indeksu witryn www. Na czas ładowania strony już od jakiegoś czasu silnie zwraca uwagę wyszukiwarka, ale również internauci. Witryny, które ładują się dłużej są często odrzucane i mają niski współczynnik konwersji. Pod adresem https://www.webpagetest.org./ zobaczyć można czas pojawienia się pierwszego bajta oraz to w jakim tempie załączy się cała witryna. W tym miejscu sprawdzimy również, co opóźnia ładowanie witryny. Najlepszy czas ładowania witryny Jeśli nasza strona ładuje się w 5 sekund, jest to bardzo korzystne. Użytkownicy odbierają ją jak najbardziej jako przyjazną. Skrócenie […]

czytaj więcej ...
Dlaczego certyfikat SSL na witrynie jest niezbędny?

To spore ryzyko posiadać obecnie witrynę www, która nie ma certyfikatu. Google nakłada na to ogromny nacisk, wręcz wymaga tego. Witryna nie posiadającego tego certyfikatu widnieje w wyszukiwarce Chrome jako niebezpieczna. Znaczenie certyfikatu SSL Certyfikat SSL funkcjonuje od 24 lat. SSL, czyli Secure Socket Layer koduje dane, które są wykorzystywane przez witrynę i gwarantuje internautom bezpieczeństwo podczas korzystania z niej. Nie jest trudno dostrzec, czy dana strona ma ten certyfikat – w jej adresie widnieje oznaczenie https://. Każdy, kto posiada własną witrynę, a na niej wymaga podania od internautów ich danych, musi zawierać certyfikat SSL. Dopiero wtedy tak naprawdę wprowadzając na jakiejkolwiek stronie swoje dane osobowe, odbiorca ma pewność, że robi to bezpiecznie i nie dostaną się one w niewłaściwe […]

czytaj więcej ...
Która kampania korzystniejsza – sprzedażowa czy wizerunkowa?

Często firmy myślą o tym, na jakie procesy marketingowe powinny postawić. Zazwyczaj rozważa się wybór kampanii sprzedażowej albo wizerunkowej. Ta pierwsza spowoduje silny wzrost sprzedaży bądź wizyt użytkowników na danej stronie www. Przy sprzedaży bardzo ważne znaczenie ma tworzenie właściwego wizerunku marki, gdyż może to wiązać się z lepszymi efektami niż w przypadku prowadzenia chwilowych kampanii skupionych na sprzedaży. Z uwagi na to firmy, które ingerują w różne procesy marketingowe potrafią sobie najefektywniej poradzić na rynku. Powiązują one czynności, które zwiększają jedynie sprzedaż z kampaniami wizerunkowymi – ich rezultat zauważyć można trochę później. Kampania sprzedażowa Kampania sprzedażowa jest najpopularniejsza w sferze e-commerce. Działalność sklepów www albo świadczenie usług w sieci daje możliwość dotarcia do odbiorców przy użyciu narzędzi skupionych na […]

czytaj więcej ...
Dlaczego powinniśmy zdecydować się na viral?

Viral marketing to proces dystrybucji w Internecie poprzez określone źródła komunikacji przekazu, jaki dla użytkowników będzie tak interesujący, że z własnej woli będą go oni rozpowszechniać dalej. Viral marketing to bardzo skuteczna metoda marketingu internetowego. Działania jakie przeprowadza się w związku z nim wykorzystują media społecznościowe oraz YouTube. Rolą tego marketingu jest wywołanie konkretnej sytuacji, w jakiej przedmiotem nadającym komunikat marketingowy będzie coś jeszcze, a nie tylko marka. Na późniejszym etapie nadawcami stają się również stali użytkownicy przekazujący komunikat dalej – jakimś znajomym w sieci. To postać poczty pantoflowej, łańcucha informacji, gdyż jedne osoby podają komunikat innym, a ci – kolejnym. Taką metodą upowszechniony dzięki marce content popularyzuje się wirusowo. Każda osoba indywidualnie decyduje się na przekazanie komunikatu dalej, co […]

czytaj więcej ...
Kilka słów na temat „anchor tekstu”

Anchor tekstu to określenie dla pewnej jego części, pod jaką ukrywa się link kierujący na daną witrynę www. Określenie „anchor” może odnosić się do linku tekstowego albo obrazka bądź materiału video. Dzięki anchor tekstom, odbiorcy łatwiej mogą zrozumieć to, co znajduje się pod linkiem, jeszcze zanim go otworzą. Anchor teksty a pozycjonowanie witryn www Pozycjonowanie witryn www bazuje na dwóch podstawowych filarach: – on-page – w jego skład zalicza się każde działanie, jakie ma miejsce na pozycjonowanej witrynie – off-page – w jego skład zalicza się każde działanie, jakie ma miejsce poza witryną. W każdym filarze spotykamy się z linkami. Linki on-page odpowiadają za wzmocnienie indeksacji serwisu oraz ważności danych zakładek. Linki off-page pomagają określić jej powszechność w Internecie. Ostatecznie […]

czytaj więcej ...

Zadzwoń

+48 534 595 278

Zostaw numer

oddzwonimy

Formularz kontaktowy

Przejdź

Kontakt
tel: +48 534 595 278
mail: biuro@agencja-reklamowa-jarocin.pl

Agencja reklamowa
ul. NSZZ Solidarności 10/2
63-200 Jarocin